<a href=“http://www.atsolution.cz/sprava-ppc-kampani/“>PPC kampaň</a> ve vyhledávačích představuje jednu z nejefektivnějších forem on-line reklamy. Tato internetová reklama má výhody jako přesné cílení, vysoká návratnost investic, nízké investice, možnost rychlého startu atd. Výraz PPC pochází z anglického pay-per-click, nebo-li platba až za proklik. Nezaplatíte za zobrazení reklamy, ale zaplatíte pouze, když na ni někdo klikne. PPC je jedna z nejefektivnějších online reklam. PPc reklama je velmi dobře měřitelná a jde ji velmi dobře naplánovat.
V rámci českého internetu existují dva dominantní poskytovatelé PPC reklamy. Za prvé Sklik je to reklamní produkt provozovaný společností Seznam.cz a.s. <a href=“http://www.atsolution.cz/sprava-ppc-kampani/“>Sklik</a> komukoli umožňuje zadat si inzerát a klíčová slova, na která se inzerát bude objevovat ve stránkách vyhledávání na Seznamu. Inzeráty se neplatí na období, ale za to, když na ně lidé klikají. Proto se Sklik řadí mezi PPC systémy. Druhý dominantní poskytovatel PPC reklamy je Google Adwords. Specializujeme se na návrh řešení reklamy na internetu, PPC marketing, vedení PPC kampaní, <a href=“http://www.atsolution.cz/seo-optimalizace/“>seo poradenství</a> a webovou analytiku, affiliate program a další. Cílem SEO poradenství je usnadnit přístup k informacím a k jejich vyhledávání, s čímž je v konečném důsledku spojen i nárůst počtu cílových návštěvníků.